19 november 2020 / Webinar 'Leren reorganiseren'

Het zijn turbulente tijden voor ondernemers. De toekomst in onzeker. Hoewel de overheid haar best doet, blijken de maatregelen niet altijd toereikend. Het besparen op personeelskosten is daarom voor veel ondernemers (in de nabije toekomst) onvermijdelijk. U denkt misschien liever niet aan reorganiseren, maar ook u kunt in de positie terecht komen waarbij u op de personeelskosten moet besparen. Een slechter wordende financiële situatie is de meest voor de hand liggende oorzaak, maar ook een verandering in de bedrijfsvoering of het sluiten van (een deel van) uw onderneming kan reden zijn voor een reorganisatie. De NOW 3.0 maakt het ook mogelijk om zonder een ‘boete’ te reorganiseren.

Wanneer u tot de conclusie komt dat een reorganisatie voor uw onderneming de juiste uitweg is, komt er veel op u af. Om u wegwijs te maken in al hetgeen bij een reorganisatie komt kijken hebben wij de artikelenreeks ‘Leren reorganiseren’ geschreven en een stappenplan met handleiding opgesteld.

Op 19 november a.s. bespreken Jaleesa van den Hof en Eva Korver de belangrijkste aandachtspunten in een interactief webinar. Aan het eind van het webinar zal tevens een specialist op ondernemings- en insolventierecht aansluiten, die het reorganiseren en de alternatieven vanuit zijn perspectief zal belichten.

Praktische informatie

U kunt het webinar bijwonen vanaf uw eigen computer. Na inschrijving ontvangt u op de dag van het webinar uw persoonlijke toegangslink via een e-mail. Het webinar gaat om 13.30 uur van start en duurt tot 14.30 uur. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. 

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden? Klik dan hier om naar het aanmeldformulier te gaan. 

Klik hier om u aan te melden voor het webinar